For at kunne sende mails gennem vores servere er der en række ting, der skal være opfyldt.
1. Den afsendende mailkonto skal være oprettet som konto - ikke alias/videresender
- hvis du har brug for at sende med en anden konto kan du forsøge at angive en oprettet konto som ekspeditions "kontor"
2. Du skal angive mail.<dit-domæne> som server til udgående post (SMTP)
3. Du skal markere i "Min server kræver godkendelse" og enten angive "Samme som indgående" eller gyldigt brugernavn (mailkonto) og tilhørende adgangskode
4. Porten skal angives som 587
Typisk giver dit mailprogram en fejlmelding med en forklaring, der f.eks. kan være:
- forkert bruger / adgangskode for din egen afsender
- ukendt modtager / findes ikke
Ved henvendelse til support er det vigtigt at I medsender en kopi af fejlteksten (markér og "Kopier"/Ctrl+C)
- 0 istifadəçi bunu faydalı hesab edir