Vi yder gratis support til brugen af vore systemer og servere, mens hjælp til kodning og styling normalt vil være mod betaling.
Support ydes kun til skriftlige henvendelser - se under Helpdesk.
RHS:
BG Webshop har siden version 2.4 indbygget et Remote Help System (RHS) så Admin kan klikke på hjælpe-iconer, der giver aktuel, opdateret hjælp lige ved funktioner og features.
Administrationen har desuden indbyggede funktioner til hurtig rapportering af fejl eller forslag.
Dokumentation:
Der er indlagt hjælp på alle sider og faner i shoppens administration - den gemmer sig bag .
Tilsvarende har vi placeret hjælp på hver enkelt fane og indstilling i shoppens administration
Helpdesk:
Kunder hos BGsys.dk kan desuden anvende vores helpdesk.
Anvendelsen er gratis og ubegrænset og vi svarer på alle brugsrelaterede henvendelser indenfor et gennemsnit på 4 arbejdstimer, og der besvares normalt i tidsrummet fra 08:00 til 18:00.
Er man kunde kan man blot sende en mail til support(at)bgsys.dk eller gå til http://mit.bgsys.dk
Vi henstiller til at man kun sender et problem pr ticket, så vi lettere kan finde den rette til at besvare spørgsmålet korrekt.
Support ydes kun til skriftlige henvendelser, da:
- vi ønsker at alle relevante oplysninger foreligger på tryk
- næsten alle svar omfatter links til shop, kontrolpanel eller lignende, som ikke kan formidles via tlf.
- vi registrerer behov for dokumentation og forbedringer ved analyse af henvendelser
- vi forsøger at være effektive og vil derfor gerne planlægge vores arbejdstid og undgå unødige telefoniske afbrydelser.
- vi er flere om udvikling og drift. En person har sjældent hele eller alle svarene som paratviden.
Fejl i shop-systemet:
BG Webshop Administrationen har et interface til indrapporteing af fejl fundet i shoppen.
Disse meldinger har altid høj prioritet og normalt løses bugs indenfor samme dag forudsat at vi får tilstrækkelig information via Rapportér en bug.
Forslag:
Er der noget i BG Webshop du gerne så anderledes eller forbedret, så brug Administrationens interface til at komme med dit forslag.
Forslag vægtes og medtages i det omfang det er muligt i kommende versioner.
Alle input fra vore kunder er meget velkomne - stort som småt.
Telefonisk support kan ydes (efter aftale) på eksisterende support tickets, så opret en ticket først via web eller mail.
Hvis ingen af ovenstående muligheder giver den nødvendige hjælp, kan man ringe til vores support mellem 9 og 16 på hverdage på 87 80 00 42.
Support til kodning.
Har I behov for hjælp/vejledning til kodning(css, php m.m.) kan det lade sig gøre ved at henvende sig på support på engelsk.
Hjælpen ydes som ekstra service mod betaling - som minimum faktureres der for en ½ time.
Opgaver, hvor vi gør arbejdet udføres til aftalte priser, og er ikke relateret til ovenstående.
Teamviewer support.
I særlige tilfælde kan vi efter aftale tilbyde remote assistance hvor vi etablerer forbindelse til din lokale PC, og løser opgaven i fællesskab.