Kunde point system
 
  •  99,00 DKK
    eks. moms

6 måneder
12 måneder
  

  

Kunde bonus

Dette modul giver dig mulighed for at "belønne" kunders køb hos dig, så de over tid opsparer et større eller mindre antal point.
Bonuspoint kan tildeles for køb, anmeldelser af artikler og produkter, som velkomst bonus samt ved henvisninger af nye kunder.

Modulet er meget fleksibelt og du kan justere brugen via din administration, så dine kunder får lige den forkælelse du ønsker. 

Bonuspoint omregnes til en handelsværdi, som enhver anden valuta, og du bestemmer selv kursen for disse point. Anvendelsen af bonuspoint kan desuden begrænses til udvalgte produkter med mere, hvis det ønskes.

Modulet har naturligvis medført en række tilføjelser til tema-sider i form af nye variabler.
Disse variabler er føjet til systemets default tema, men hvis du har egne lokale temasider, skal de tilføjes til disse for at blive vist.
Bonus og anvendelse er synlig(hvis aktiveret) for kunderne på:
- deres konto
- på produktsider
- ved anmeldelser af artikler / produkter
- betalingsvalgs siden
- ordre bekræftelsessiden 
Endvidere kan du, som Admin, se bonus på ordrer og styre bonustildelingen for hver enkelt kunde. 

For at vise anvendt bonus på ordrer skal du også installere ordre total modulet: Indløst bonus
Den sørger for at den bonus din kunde har anvendt bliver vist på ordrerne.
Du finder modulet her på siden under Moduler -> Ordre totaler 

Dette modul kræver sikkert, at du lige overvejer din politik for loyalitets bonus.
Stil dig selv spørgsmål som:
- Hvor meget bonus vil du give? Du kan f.eks. give mange point, men anvende en lav vekselkurs (og omvendt)
- Skal der begrænsninger på hvilke varer der er omfattet?
- Hvor lang tid skal bonus være aktiv/vekselbar?
- Hvor mange point må kunden bruge ad gangen - som betaling?
- Skal bonus konverteres til billetter eller anden aktivitet, som ikke er direkte relateret til shoppen?
og naturligvis følge op med tilpasning af tekster og information i Velkomst mails og evt. infosider.

Vi har allerede udgivet et FAQ-system sammen med InfoCentret og heri finder du en omfattende oversigt over spørgsmål som dine kunder måtte have, og et forslag til hvad du kan svare.
Det er op til dig om du vil ændre politikken på et eller flere områder, og du bør under alle omstændigheder gå denne FAQ grundigt igennem inden du offentliggør din politik for bonus.
Spørgsmål og svar er udarbejdet på dansk og på engelsk, og omfatter 17 hyppige kunde spørgsmål. 

BEMÆRK:
Kunden skal være konto-kunde for at kunne modtage point - der kan ikke gives point til gæste-købere, da systemet ikke gemmer deres informationer. 

 

Start et kunde loyalitets program ved at tilbyde dine kunder bonus for køb og aktiviteter i din shop.

Du kan belønne dine kunder for:
- at oprette en konto (ny kunde)
- ordrestørrelse ex. moms og fragt
- tilføje anmeldelse til et produkt
- tilføje anmeldelse til en artikel
- henvise nye kunder